Låna dansstudion!

För dig som är mellan 15-25 år och är dansintresserad:

På grund av ett pågående samarbete med Kulturskolan i Helsingborg, är det möjligt för ungdomar att boka in sig i dansstudion som finns på Dunkers Kulturhus. Detta är kostnadsfritt att göra och går att boka genom Spektra, som är en del av Dunkers inriktad på att hjälpa ungdomar uttrycka sin kreativitet i olika former. Dansstudion finns tillgänglig för samma anledning, att du som ung dansare ska ha möjligheten att kunna utöva din konstform och låta din kreativitet flöda.

Under sommarens gång fanns det 175 tider man kunde boka in sig på, och under höstens gång kommer det vara möjligt att boka dansstudion på helger. Studion har speglar som täcker hela väggen, samt stora fönster högt upp som släpper in massor av naturligt dagsljus.  Missa inte chansen att dansa loss, antingen med dig själv eller ditt dans-crew!

Text: Mathilda Selifanenkova Johansson – Spektra Media
Foto: Dunkers Kulturhus