Digital undervisning på Helsingborgs kulturskola

Välkommen till Helsingborgs kulturskola, där vi kombinerar tradition med innovation för att erbjuda inspirerande digitala undervisningsmöjligheter.

Genom vår digitala undervisningsform strävar vi efter att göra kreativt lärande tillgängligt för alla, oavsett var du befinner dig. Vi erbjuder därför kurser som kombinerar undervisning via digitala plattformar med lektioner på plats med våra pedagoger. Genom detta upplägg kan eleverna ta del av våra pedagogers undervisning på hemmaplan så ofta de vill mellan träffarna på plats.

Digital undervisning erbjuds just nu inom gitarrundervisning, pianoundervisning och media. Kom och upplev den spännande världen av digital undervisning med oss på Helsingborgs kulturskola!

Den här delen av hemsidan visar innehåll från YouTube. Genom att fortsätta godkänner du GDPR och Sekretesspolicyn.